Ofte stillede spørgsmål

Køb

1. Jeg kan se, at varen er på lager. Hvor lang tid tager det, før jeg har den hjemme?

En del af vores sortiment opbevares i et eksternt lager. Leveringstiden afhænger derfor af, hvor varen er placeret. Du kan altid se ved varen, hvornår den kan være hos dig. Hvis du bestiller flere varer, sendes ordren først, når **alle** er på lager. Del‑levering kan foretages mod ekstra fragtgebyr.
Vi forbeholder os retten til fejl i lagerstatus.

2. Jeg kan ikke finde det, jeg søger!
Hvis du ikke kan finde det, du søger, er du velkommen til at kontakte os på telefon eller e‑mail.
Vores kundeservice er tilgængelig mandag til fredag fra kl. 07.00 til 16.00 (GMT+1)
+46 499 490 55 eller e‑mail: info@sagroparts.com

3. Vi er en registreret virksomhed og ønsker at bestille hos jer.
Hvis I er et EU‑registreret selskab og ønsker at bestille uden moms, kan I skrive direkte til info@sagroparts.com
I dette tilfælde kan vi trække momsen fra ordren, og I kan overføre beløbet ekskl. moms.

Pris og betalingsmetoder

1. Hvordan kan jeg betale min ordre?
Du kan vælge mellem forskellige muligheder. Du kan betale via forudbetaling til os, eller med kreditkort eller PayPal.
Kontakt os venligst, hvis du har problemer med dette.

2. Skal jeg betale told eller gebyr?
Hvis du bor udenfor EU sender vi ordren ekskl. moms. Moms i dit land samt en eventuel ekstra told‑/afgiftsgebyr (oftest 5‑10 % af ordre­værdien) vil blive opkrævet af leveringsselskabet (f.eks. DHL), som leverer din pakke.

 

Levering

1. Hvor sender I jeres varer hen?
Vi leverer alle vores produkter til flere lande. Du finder dem i listen nedenfor:
Tyskland, Norge, Danmark, Finland, UK, Sverige, Spanien, Italien, Frankrig, Polen og Holland.

2. Kan jeg spore min pakke?
Så snart vi har afsendt din ordre, får du en e‑mail med et sporingsnummer. Sporingen vil være aktiv senest 24 timer efter pakken har forladt vores lager.
 

Returnering / Afbestilling 

1. Hvor længe kan jeg returnere eller afbestille min ordre?
Du kan altid afbestille din ordre indenfor 14 dage fra den dag, du har modtaget pakken.

2. Hvordan returnerer jeg min ordre?
Du er velkommen til at returnere ordren til følgende adresse: Swedmog AB, Ljungnäsvägen 5, 383 32 Mönsterås, Sverige
Skriv venligst ordet "RETURN" på pakken. Vi kan ikke refundere dine omkostninger til returfragt. Ved krav/reklamation bedes du kontakte vores kundeservice før du igangsætter egne foranstaltninger på telefon +46 499 490 55 eller e‑mail: info@sagroparts.com

Log ind
Vælg land